Hoe lang duurt het voordat de bestelling verzonden wordt?
De meeste bestellingen worden binnen 1 á 2 dagen verwerkt m.u.v. van kunstwerken die op aanvraag worden gemaakt. De actuele levertijd kan je onderaan de pagina bij elk kunstwerk of artikel vinden.
Je ontvangt na de verwerking een track & trace-code. Daarin kan je zien op welke dag en binnen welke tijden de bestelling geleverd zal worden.
Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
Een brievenbuspakket kost €4,10 euro, pakketpost €6,95 euro en grote pakketten €13,20 euro.
Is het ook mogelijk dat jullie de bestelling zelf bezorgen?
Wij hebben een eigen bezorgservice. Wij bezorgen bestellingen binnen een maximale straal van 20 km vanaf Meppel. De kosten daarvoor bedragen €3,95.
Is het mogelijk om specifieke wensen door te geven?
Het is zeker mogelijk om specifieke wensen aan ons door te geven, zoals bijvoorbeeld: het artikel inpakken als cadeau. Je kan dat door geven via e-mail of bij notities die je kan vinden tijdens het bestelproces.
Kan je vanuit het buitenland bestellen en wat zijn de verzendkosten?
Het is mogelijk om vanuit België, Duitsland, Italië, Frankrijk, Oostenrijk, Zweden, Noorwegen, Finland, Luxemburg en Polen te bestellen. De verzendkosten verschillen per land. Op de afrekenpagina kan je zien hoeveel de verzendkosten zijn.
Met welke betaalmethode kan ik een bestelling plaatsen?
Wij accepteren betalingen via IDEAL, PayPal en directe bankoverschrijving.
Met welke betaalmethode kan ik een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?
Wij accepteren betalingen vanuit het buitenland als er met PayPal is betaald of als je het via directe bankoverschrijving hebt overgemaakt naar onze rekening.
Waar kan ik het rekeningnummer vinden?
Als je het artikel/artikelen in je winkelwagen hebt geplaatst en je klikt door naar de afrekenpagina dan kan je onderaan kiezen voor bankoverschrijving. Nadat alle gegevens zijn ingevuld en je de bestelling hebt afgerond zie je daarna een venster verschijnen waar het rekeningnummer in benoemd staat.
Kan ik ook een digitale factuur ontvangen?
Nadat de bestelling in behandeling is genomen ontvang je automatisch een factuur via e-mail met daarin de bestelde artikelen. Mocht je geen factuur hebben ontvangen en het wel graag willen ontvangen, neem dan gerust contact met ons op via mail.
Mag ik een artikel retourneren?
Mocht je niet tevreden zijn met het bestelde artikel of is er iets stuk gegaan, dan mag je het artikel retour sturen binnen 14 dagen. Neem daarvoor eerst contact met ons op via e-mail. De kosten voor retournering is voor eigen rekening.
Nadat wij de bestelling retour hebben ontvangen zal je binnen 10 werkdagen het geldbedrag retour ontvangen.
Staat jouw vraag er niet bij?
Wij hebben onze uiterste best gedaan om zo veel mogelijk vragen te beantwoorden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat jouw vraag er nog niet tussen staat. Niet getreurd, je kunt jouw vraag gewoon stellen via een e-mail te sturen naar ons.